Γρήγορη Απώλεια Βάρους - 10 Συμβουλές Με Ασκήσεις Για Καλή Υγεία

Για να επιτευχθεί η γρήγορη απώλεια βάρους και να χάσετε για παράδειγμα, μερικά κιλά το μήνα, χρειάζεται ένας συνδυασμός με αερόβιες ασκήσεις και σωστή διατροφή. Πιθανόν να γνωρίζετε ήδη, ότι αν ενσωματώσετε στη καθημερινή σας άσκηση και τις αερόβιες ασκήσεις, είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κάψετε το λίπος στην κοιλιά.

Οι ασκήσεις cardio είναι πολύ χρήσιμες, είτε θέλετε γρήγορη απώλεια βάρους, είτε θέλετε να κάψετε το λίπος, είτε θέλετε να βελτιώσετε την υγεία σας ή και τα τρία αυτά μαζί. Υπάρχουν πολλές επιλογές τέτοιων ασκήσεων, που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι σας ή και έξω στο από αυτό.

Το περπάτημα, το τρέξιμο, το ποδήλατο, οι αερόβιες ασκήσεις υψηλής έντασης και οι ασκήσεις με ελλειπτικό μηχάνημα, είναι μερικά παραδείγματα.

Δεδομένου ότι η αύξηση του σωματικού βάρους συνδέεται με διάφορους τύπους προβλημάτων υγείας, όπως ο διαβήτης, ακόμη και προβλήματα με την καρδιά σας, όλο και περισσότεροι άνθρωποι ακολουθούν ένα πρόγραμμα με ασκήσεις cardio, για γρήγορη απώλεια βάρους. Αλλά, το να κάνετε μόνο τέτοιες ασκήσεις, δεν αρκεί.

Πρέπει να ακολουθήσετε μερικές βασικές συμβουλές, για να έχετε όλα τα οφέλη που χρειάζεστε για να πετύχετε τον στόχο σας. Μαζί με μια σωστή διατροφή και έναν υγιεινό τρόπο ζωής, θα αποκτήσετε ένα λεπτό και υγιές σώμα.

Οπότε, εάν θέλετε να κάψετε λίπος και να μειώσετε το βάρος σας, θα πρέπει να το κάνετε με τον σωστό τρόπο.

Εδώ είναι 10 καλές συμβουλές για γρήγορη απώλεια βάρους και βελτίωση της υγείας σας.

1. Κάντε Ζέσταμα


Κάντε ζέσταμα

Πριν ξεκινήσετε να κάνετε κάποια αερόβια άσκηση για γρήγορη απώλεια βάρους, θα πρέπει πρώτα να κάνετε προθέρμανση (διατάσεις) για τουλάχιστον 5 λεπτά.

Οι διατάσεις ενισχύουν τη ροή του αίματος σε όλο το σώμα, συμπεριλαμβανομένων και των μυών σας. Επίσης, προετοιμάζουν την καρδιά σας για την κανονική άσκηση που θα κάνετε.

Ένα άλλο πλεονέκτημα που έχει η προθέρμανση, είναι ότι αυξάνει τη θερμοκρασία του σώματος, η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί το σώμα σας με επιπλέον οξυγόνο, το οποίο είναι απαραίτητο για να γίνει σωστά η άσκηση. Αυτό, θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος πιο αποτελεσματικά και θα αποτρέψει τους τραυματισμούς που μπορεί να προκληθούν από την άσκηση.

2. Μην Κάνετε Μπάνιο Αμέσως Μετά Την Άσκηση


Όταν τελειώσετε την άσκηση, μην πάτε να κάνετε μπάνιο απ’ευθείας. Αφήστε λίγο το σώμα σας να κρυώσει.

Να θυμάστε ότι, μετά την άσκηση, είναι σημαντικό να κρυώσει λίγο το σώμα σας, όπως και πριν από αυτή, είναι σημαντική η προθέρμανση. Μετά από έντονη σωματική άσκηση, η καρδιά σας εξακολουθεί να χτυπάει πιο γρήγορα από το φυσιολογικό, η θερμοκρασία του σώματος σας είναι υψηλότερη και τα αιμοφόρα αγγεία έχουν διασταλεί. Όταν κρυώσει το σώμα σας μετά την άσκηση, επιτρέπει στη θερμοκρασία του σώματος να επιστρέψει στα φυσιολογικά επίπεδα.

Όταν το σώμα ζεσταίνεται και επανέρχεται μετά στην κανονική του θερμοκρασία, τότε αυτή η διαδικασία θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες και να έχετε γρήγορη απώλεια βάρους.

Οπότε για να πέσει η θερμοκρασία αμέσως μετά την άσκηση, ξαπλώστε και πάρτε μερικές βαθιές αναπνοές για να χαλαρώσετε ταυτόχρονα.

3. Ασκήσεις Stretching


Όταν κάνετε ασκήσεις για γρήγορη απώλεια βάρους και για μυϊκή ενδυνάμωση, τότε η απώλεια θερμίδων είναι σίγουρη. Φυσικά, θα πρέπει να προσέξετε και τη διατροφή σας! Για να έχετε λοιπόν αποτέλεσμα, οι ασκήσεις stretching είναι απαραίτητες.

Το stretching (τέντωμα) πριν από μια προπόνηση, δίνει ευλυγισία/ευκαμψία και οι αρθρώσεις μαζί με τους μύες, κινούνται στο πλήρες εύρος της κίνησής τους. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορείτε να κινηθείτε ελεύθερα κατά τη διάρκεια της άσκησης. Επίσης, αυξάνει τη δύναμη στους μύες κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Επιπλέον, βοηθά το σώμα σας να προετοιμαστεί για την ένταση της προπόνησης και μειώνει τον κίνδυνο για τραυματισμούς που έχουν σχέση με την άσκηση.

Μετά την προπόνηση σας, κάντε ξανά ένα stretching (τέντωμα). Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της συσσώρευσης του γαλακτικού οξέος, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε μυϊκές κράμπες και δυσκαμψία.

4. Κάντε Διαφορετικές Ασκήσεις


Κάντε διαφορετικές ασκήσεις

Εάν θέλετε ο μεταβολισμός σας να αυξηθεί για να κάψετε το λίπος και για γρήγορη απώλεια βάρους, ενσωματώστε κι άλλες ασκήσεις στο καθημερινό σας πρόγραμμα. Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε ένα πρόγραμμα με βάρη και ενδιάμεσα να εκτελείτε ασκήσεις από ένα πρόγραμμα υψηλής έντασης (π.χ. ασκήσεις HIIT). Με αυτό τον τρόπο, θα επιταχύνετε τη απώλεια βάρους και ταυτόχρονα θα πετύχετε αύξηση της μυϊκής μάζας.

Αυτό που θα πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι, κάνοντας την ίδια άσκηση κάθε μέρα, θα βαρεθείτε και θα τα παρατήσετε πιο γρήγορα.

Η λύση είναι να αποφύγετε να κάνετε τις ίδιες ασκήσεις επανειλημμένα και να κάνετε διαφορετικές, σε ένα μόνο πρόγραμμα.

5. Γυμναστείτε Το Σαββατοκύριακο


Μετά από ένα έντονο εβδομαδιαίο πρόγραμμα, κανείς δεν θέλει να κάνει γυμναστική και το Σαββατοκύριακο. Εξάλλου, θα πρέπει να κάνετε διαλείμματα ανάμεσα στις μέρες που κάνετε γυμναστική. Οπότε, επιλέξτε δύο μέρες την εβδομάδα που δεν θα κάνετε και απλά κάντε τις ασκήσεις που θέλετε, το Σαββατοκύριακο. Από την άλλη, αν κάνετε σχεδόν κάθε μέρα προπόνηση, θα σας οδηγήσει σε γρήγορη απώλεια βάρους.

Ενώ είναι αλήθεια, ότι το Σαββατοκύριακο ίσως θέλετε να κάνετε ένα διάλειμμα, υπάρχουν πολλές άλλες δραστηριότητες που μπορείτε να δοκιμάσετε να κάνετε και που δεν μοιάζουν με το πρόγραμμα που ακολουθείτε καθημερινά, αλλά βοηθούν στο να κάψετε λίπος και να χάσετε βάρος. Για παράδειγμα, μπορείτε να περπατάτε για αρκετή ώρα, να πάτε για κολύμπι το καλοκαίρι ή να κάνετε χαλαρό τρέξιμο για 10-20 λεπτά. Επίσης, μπορείτε να αγοράσετε ένα ποδήλατο και να κάνετε βόλτες.

Απλά, ρίξτε μια ματιά γύρω σας και θα βρείτε πολλούς τρόπους για να κάνετε κάποια άσκηση και το Σαββατοκύριακο.

6. Κάντε Έντονη Άσκηση


Όταν πρόκειται για αερόβιες ασκήσεις για γρήγορη απώλεια βάρους, πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να κάνουν τρέξιμο. Αν προτιμάτε επίσης να τρέξετε για να χάσετε βάρος, δώστε προτεραιότητα στην ένταση και όχι στην απόσταση που θα διανύσετε.

Η ένταση, θα σας βοηθήσει να φτάσετε τον στόχο σας. Οπότε, αντί να τρέχετε αργά και σταθερά μόνο, δοκιμάστε και ενδιάμεσα να αυξήσετε την ένταση του τρεξίματός σας.

Αυτό μπορείτε να το δοκιμάσετε πολύ εύκολα κάνοντας τζόκινγκ με κανονικό ρυθμό για 60 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια αυξήστε την ταχύτητα για 30 δευτερόλεπτα. Συνεχίστε να κάνετε αυτές τις εναλλαγές, ακολουθώντας αυτό το ρυθμό για περίπου 30 λεπτά ή όσο σας το επιτρέπει η φυσική σας κατάσταση.

Να θυμάστε πάντα ότι τα διαστήματα υψηλής έντασης θα βοηθήσουν το σώμα σας να καίει περισσότερες θερμίδες και μετά την άσκηση. Εάν νιώσετε μυϊκή αδυναμία, σταματήστε αμέσως.

7. Φάτε Πριν Από Την Άσκηση


Φάτε Πριν Από Την Άσκηση

Εάν έχετε συνηθίσει να μην τρώτε πριν από μια έντονη άσκηση, τότε δεν θα έχετε την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός σας για να αποδώσει καλά.

Κάνοντας αερόβια ή άσκηση με βάρη για γρήγορη απώλεια βάρους, με άδειο στομάχι, τα επίπεδα ενέργειας θα είναι χαμηλά. Για να διατηρήσετε τα επίπεδα της ενέργειάς σας σε υψηλό επίπεδο, μπορείτε να φάτε κάτι πριν την άσκηση.

Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να φάτε ένα πλήρες γεύμα. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα σνακ που δεν θα σας βαραίνει. Μπορείτε να φάτε ένα υγιεινό σνακ με χαμηλές θερμίδες που θα τονώσει την ενέργειά σας, όπως μια μπάρα πρωτεΐνης ή μια μπανάνα. Επίσης, μην ξεχνάτε να πίνετε νερό για να ενυδατώνετε τον οργανισμό σας.

8. Επιλέξτε Τα Κατάλληλα Ρούχα Και Παπούτσια


Για να αυξήσετε το ρυθμό ή την ταχύτητά σας κατά τη διάρκεια της άσκησής σας, είναι σημαντικό να επιλέξετε το κατάλληλα ρούχα και παπούτσια.

Είτε θέλετε να κάνετε κάποιο είδος αερόβιας άσκησης, βάρη, τρέξιμο, περπάτημα ή να ξεκινήσετε μια αθλητική δραστηριότητα για γρήγορη απώλεια βάρους, ένα καλό ζευγάρι αθλητικά παπούτσια είναι η καλύτερη επιλογή. Φορώντας τα σωστά παπούτσια ενώ κάνετε έντονη άσκηση, θα μειωθεί ο κίνδυνος τραυματισμού.

Όπως τα παπούτσια, έτσι και τα ρούχα, παίζουν σημαντικό ρόλο, γιατί σας κάνουν να νιώθετε άνετα. Μην επιλέξετε να αγοράσετε ρούχα που είναι πολύ στενά, αντιθέτως, επιλέξτε τα πιο φαρδιά ρούχα, όπως μια φόρμα γυμναστικής. Για τις γυναίκες, υπάρχουν τα αθλητικά κολάν, που είναι εξίσου καλά και άνετα.

9. Πιείτε Νερό


Όταν κάνετε μια έντονη αερόβια άσκηση, το σώμα σας ιδρώνει και χάνει υγρά. Για να βοηθήσετε το σώμα σας να ανακάμψει, είναι σημαντικό να πίνετε περισσότερο νερό.

Αν δεν πίνετε αρκετό νερό, οι πιθανότητες αφυδάτωσης είναι αρκετές, ενώ αυξάνεται η αρτηριακή σας πίεση και μειώνεται η απόδοσή σας, γεγονός που μειώνει την ποσότητα οξυγόνου που φτάνει στους μύες σας. Αυτό σημαίνει ότι, το σώμα σας δεν μπορεί να αντεπεξέλθει στην προπόνηση, οπότε δεν θα μπορέσετε και να πετύχετε γρήγορη απώλεια βάρους.

Οπότε, πριν ξεκινήσετε να κάνετε οτιδήποτε, πιείτε λίγο νερό. Επίσης, μπορείτε να πίνετε νερό και κατά τη διάρκεια της προπόνησής σας.

10. Μην Παραλείπετε Γεύματα


Μην Παραλείπετε Γεύματα

Μια άλλη συμβουλή για γρήγορη απώλεια βάρους, είναι να μην παραλείπετε γεύματα στη διάρκεια της ημέρας. Μπορείτε να καταναλώνετε υγιεινές τροφές.

Για να χάσετε βάρος γρηγορότερα, ακολουθήστε μια δίαιτα με λίγους υδατάνθρακες και λίγες θερμίδες. Η διατροφή σας, θα πρέπει να είναι γεμάτη με θρεπτικά συστατικά όπως φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, βιταμίνες, ανόργανα συστατικά και αντιοξειδωτικά. Τροφές όπως φρούτα, λαχανικά και γαλακτοκομικά προϊόντα, περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά και πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στην υγιεινή σας διατροφή.

Ταυτόχρονα, μπορείτε να τρώτε και τροφές με καλά λιπαρά. Υπάρχουν διαφορετικοί τύποι λιπαρών που μπορείτε να καταναλώνετε. Επιλέξτε υγιεινές τροφές που είναι υψηλές σε ακόρεστα και ω-3 λιπαρά οξέα, όπως τα λιπαρά ψάρια (σολομός, σκουμπρί, τόνος ή σαρδέλες), οι ελιές ή το ελαιόλαδο, τα καρύδια και τα αμύγδαλα, ο λιναρόσπορος και το αβοκάντο.

Οι παραπάνω συμβουλές για γρήγορη απώλεια βάρους, είναι ένας συνδυασμός τακτικής άσκησης και σωστής διατροφής. Εάν ακολουθήσετε μερικά απλά βήματα και κάνετε σωστό προγραμματισμό, θα πετύχετε και τα αποτελέσματα που θέλετε.



Σχόλια