Αψεγάδιαστο Δέρμα - Οι 10 Καλύτερες Τροφές Για Όμορφο Πρόσωπο

Εάν θέλετε να έχετε ένα αψεγάδιαστο δέρμα, θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη έμφαση στη διατροφή σας. Το ξέρατε ότι, η σωστή διατροφή είναι ένα από τα πιο σημαντικά μυστικά ομορφιάς για να έχετε ένα όμορφο και λαμπερό δέρμα;

Με τις σωστές τροφές, μπορείτε ακόμη και να μειώσετε τα σημάδια γήρανσης όπως οι ρυτίδες, η δυσχρωμίες και η μειωμένη ελαστικότητα. Ταυτόχρονα, τρώγοντας τις κατάλληλες τροφές βελτιώνετε και τη υγεία του σώματος. Η υγεία του σώματος αντανακλάται και στο δέρμα.

Η ισορροπημένη διατροφή είναι η βασική συνταγή για να έχετε ένα υγιές και αψεγάδιαστο δέρμα. Οι τροφές που είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, όπως οι βιταμίνες Α, C, E και σελήνιο, προστατεύουν και θρέφουν το δέρμα σας.

Εδώ είναι οι 10 καλύτερες τροφές για να έχετε ένα όμορφο και αψεγάδιαστο δέρμα.

1. Μούρα


Μούρα

Υπάρχουν διάφοροι τύποι μούρων όπως, οι φράουλες, τα βατόμουρα και τα κεράσια, που είναι εξαιρετικά εάν θέλετε να έχετε ένα αψεγάδιαστο δέρμα, επειδή περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά.

Σε μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε το 2012, διαπιστώθηκε ότι τα μούρα έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική ικανότητα.

Τα αντιοξειδωτικά καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες και επιβραδύνουν τη διαδικασία γήρανσης μειώνοντας τις βλάβες που δημιουργούνται στα κύτταρα. Επίσης, τα μούρα εκτός από αντιοξειδωτικές, έχουν και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

Μπορείτε να τα τρώτε, βάζοντάς τα μέσα στα δημητριακά και στο γιαούρτι, για να τα τρώτε κάθε πρωί. Με αυτό τον τρόπο, το δέρμα σας θα είναι υγιές και όμορφο.

2. Ελαιόλαδο


Για ένα όμορφο και αψεγάδιαστο δέρμα, μπορείτε να τρώτε περισσότερο εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο. Αν και το ελαιόλαδο δεν λείπει σχεδόν ποτέ από το τραπέζι μας, το αναφέρω γιατί έχει πολλά οφέλη για την υγεία και την ομορφιά. Είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες, αντιοξειδωτικά, βιταμίνη Ε και λιπαρά οξέα, τα οποία επιβραδύνουν τη διαδικασία της γήρανσης με φυσικό τρόπο.

Επίσης, είναι πλούσιο σε σκουαλένιο, ένα φυσικό μαλακτικό που είναι ιδανικό για το δέρμα, τα νύχια, τα χείλη και τα μαλλιά. Η υψηλή ποσότητα βιταμίνης Ε που περιέχεται στο ελαιόλαδο, βοηθά στην προστασία των κυτταρικών μεμβρανών και προστατεύει το δέρμα σας από τις ζημιές που προκαλούν οι επιβλαβείς υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου.

Μπορείτε να βάζετε ελαιόλαδο απευθείας στο υγρό δέρμα σας, σαν ενυδατική κρέμα, αφού πρώτα κάνετε ένα ντους. Επίσης, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και ως ενυδατική κρέμα για τα χέρια σας, ενώ μπορείτε να αφαιρέσετε και το μακιγιάζ.

Για να απολαύσετε τα οφέλη που έχει το ελαιόλαδο για την ομορφιά και για την υγεία, ρίξτε λίγη περισσότερη ποσότητα στη σαλάτα σας και όταν μαγειρεύετε. Δεν χρειάζεται να βάζετε πολύ λάδι στα φαγητά σας, γιατί έχει πολλές θερμίδες.

3. Άγριος Σολομός


Το ξέρατε ότι για να έχετε ένα αψεγάδιαστό δέρμα, θα πρέπει να τρώτε άγριο σολομό; Ο άγριος σολομός είναι μια από τις καλύτερες τροφές που περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία βοηθούν στη διατήρηση των μεμβρανών των κυττάρων, τα οποία επιτρέπουν στο νερό και στα θρεπτικά συστατικά να απομακρύνουν τις βλαβερές τοξίνες.

Επίσης, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα μειώνουν τη φλεγμονή στο σώμα και μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου του δέρματος. Ο σολομός περιέχει και σελήνιο, ένα μέταλλο που προστατεύει το δέρμα από τις επιβλαβείς υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου.

Θα πρέπει να τρώτε τουλάχιστον δύο μερίδες σολομού κάθε εβδομάδα. Μπορείτε να το ψήνετε στη σχάρα, να το τρώτε μαζί με ζυμαρικά ή και σαλάτα. Μαζί με τον άγριο σολομό, η ρέγγα, το σκουμπρί και οι σαρδέλες, είναι άλλη μια επιλογή για να αποκτήσετε μια απαλή και λαμπερή επιδερμίδα.

4. Σπανάκι


Σπανάκι

Το σπανάκι είναι ένα φυλλώδες πράσινο λαχανικό, το οποίο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνες, όπως η βιταμίνη B, C και E, το κάλιο, το ασβέστιο, ο σίδηρος, το μαγνήσιο και τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία είναι απαραίτητα για να έχετε ένα υγιές και αψεγάδιαστο δέρμα.

Οι άνθρωποι που έτρωγαν περισσότερο σπανάκι, είχαν λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν κάποιες μορφές καρκίνου του δέρματος, σε σχέση με όσους έτρωγαν λιγότερο σπανάκι, σύμφωνα με το διεθνές περιοδικό για θέματα καρκίνου «International Journal of Cancer».

Αυτό συμβαίνει γιατί, το σπανάκι είναι πλούσιο σε φολικό οξύ, το οποίο αποκαθιστά τις βλάβες που προκαλούνται στο DNA, αποτρέπει τις βλάβες στα κύτταρα και επιβραδύνει τη διαδικασία της γήρανσης. Επίσης, το νερό που περιέχεται στο σπανάκι, διεισδύει στις μεμβράνες των κυττάρων και μπορεί να τονώσει το δέρμα σας.

5. Ντομάτες


Οι ντομάτες, περιέχουν μια φυτοχημική ουσία που ονομάζεται λυκοπένιο, έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες, μειώνει τη διαδικασία της γήρανσης και σας βοηθά να αποκτήσετε ένα αψεγάδιαστο δέρμα. Το λυκοπένιο, μειώνει τη φλεγμονή που προκαλείται στο δέρμα από τις υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου, ενώ παράλληλα το προστατεύει κιόλας. Για να απολαύσετε όλα τα οφέλη που έχει για το δέρμα σας το λυκοπένιο, θα πρέπει τις ντομάτες, να τις μαγειρεύετε και όχι να τις τρώτε ωμές.

Επίσης, οι ντομάτες περιέχουν αρκετή βιταμίνη C, η οποία βοηθά στην παραγωγή κολλαγόνου και προστατεύει τα κύτταρα από βλάβες που προκαλούνται από τις ελεύθερες ρίζες.

6. Γλυκοπατάτες


Για αψεγάδιαστο δέρμα, μπορείτε να τρώτε και γλυκοπατάτες. Οι γλυκοπατάτες είναι πλούσιες σε βιταμίνη C, η οποία βοηθά στην παραγωγή κολλαγόνου, μια πρωτεΐνη που μειώνει τις ρυτίδες και διατηρεί το δέρμα απαλό και όμορφο. Επίσης, η βιταμίνη Α που περιέχουν οι γλυκοπατάτες, κάνει την επιδερμίδα σας πιο φωτεινή.

Μπορείτε να συμπεριλάβετε τις γλυκοπατάτες στη διατροφή σας, φτιάχνοντας σαλάτες, σούπες, να τις μαγειρεύετε στην κατσαρόλα ή μπορείτε ακόμη να τις ψήνετε και στο φούρνο.

7. Παπάγια


Παπάγια

Η παπάγια, μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε ένα αψεγάδιαστο δέρμα, αφού περιέχει βιταμίνη C, η οποία προστατεύει τα κύτταρα του δέρματος από τη ζημιά που προκαλούν οι ακτίνες του ήλιου. Η παπάγια περιέχει το ένζυμο παπαΐνη, το οποίο βοηθά το δέρμα να θρέψει, διασπώντας τα συσσωρευμένα νεκρά κύτταρα για να απομακρυνθούν πιο εύκολα.

Η φλούδα της παπάγιας, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κάνετε απολέπιση στο δέρμα σας, ενώ μπορείτε να φτιάξετε και ένα απαλό μείγμα για μάσκα προσώπου, για να μειώσετε τις κηλίδες και τα σπυράκια. Επίσης, ώριμη παπάγια μπορεί να καταναλωθεί ως φρούτο, ενώ την άγουρη πράσινη παπάγια, μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε για να φτιάχνετε σούπες.

Δείτε Επίσης: Μάσκα Προσώπου Με Λεμόνι – 10 Εκπληκτικά Μυστικά Ομορφιάς

8. Μαύρη Σοκολάτα


Η μαύρη σοκολάτα περιέχει φλαβονόλες, οι οποίες βοηθούν το δέρμα να παραμείνει ενυδατωμένο, το προστατεύουν από τη ζημία που προκαλεί ο ήλιος, αυξάνουν τη ροή του αίματος και σας βοηθούν να αποκτήσετε ένα αψεγάδιαστο δέρμα. Επίσης, περιέχει μια καλή ποσότητα κακάο, που βοηθά στη μείωση των ορμονών του στρες, πράγμα που σημαίνει ότι καταστρέφεται λιγότερο το κολλαγόνο, το οποίο οδηγεί σε λιγότερες ρυτίδες και λεπτές γραμμές.

Οι γυναίκες που έπιναν κακάο είχαν καλύτερη υφή του δέρματος, σύμφωνα με μελέτη. Μπορείτε επίσης να τρώτε κάθε μέρα ένα μικρό κομμάτι μαύρη σοκολάτα.

9. Πράσινο Τσάι


Το πράσινο τσάι κάνει καλό και στην υγεία σας και είναι ιδανικό για να έχετε ένα αψεγάδιαστο δέρμα. Οι πολυφαινόλες που περιέχονται στο πράσινο τσάι, έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και προστατεύουν τις κυτταρικές μεμβράνες. Επίσης, μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη ή και στη μείωση του κινδύνου για καρκίνο του δέρματος.

Μια μελέτη του 2007 που δημοσιεύθηκε στο Journal of Nutritional Biochemistry Εάν καταναλώνετε 2-6 φλιτζάνια πράσινο τσάι καθημερινά, αυξάνονται οι πιθανότητες πρόληψης του καρκίνου του δέρματος, αλλά αντιστρέφει και τις επιπτώσεις από τη βλάβη που έχει προκαλέσει ο ήλιος στο δέρμα σας.

10. Ξηροί Καρποί


Ξηροί Καρποί

Άλλη μια σημαντική τροφή για αψεγάδιαστο δέρμα, είναι και οι ξηροί καρποί. Οι ξηροί καρποί όπως τα αμύγδαλα και τα καρύδια, κάνουν πολύ καλό στο δέρμα σας. Μια χούφτα με ξηρούς καρπούς καθημερινά, μπορεί να είναι το μυστικό για να έχετε ένα απαλό και όμορφο δέρμα και υγιή και δυνατά μαλλιά. Αυτό συμβαίνει γιατί, έχουν πολλά θρεπτικά συστατικά όπως τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και η βιταμίνη Ε.

Η βιταμίνη Ε μειώνει τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούν σημάδια γήρανσης και προστατεύει την επιδερμίδα από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου. Επίσης, προσφέρει ενυδάτωση στο πρόσωπό σας, προσφέροντας ανακούφιση από την ξηρότητα, ενώ κάνει την επιδερμίδα σας να φαίνεται νεότερη. Επιπλέον, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, βοηθούν στη μείωση της φλεγμονής που δημιουργείται στο σώμα και μειώνουν τον κίνδυνο για καρκίνο του δέρματος.

Οπότε, το μυστικό για να έχετε ένα όμορφο, λαμπερό και αψεγάδιαστο δέρμα, είναι να τρώτε σωστά. Μαζί με τις σωστές τροφές, θα πρέπει να κάνετε άσκηση, να κοιμάστε καλά και να αποφεύγετε την υπερβολική έκθεση στον ήλιο.



Σχόλια