Φρούτα Για Την Τριχόπτωση - Τα 11 Καλύτερα Για Φυσική Αντιμετώπιση

Υπάρχουν φρούτα για την τριχόπτωση, τα οποία μπορούν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα, να δυναμώσουν τα μαλλιά αλλά και να ενισχύσουν τις τρίχες. Για να μειώσετε την τριχόπτωση, να αποκτήσετε πλούσια, δυνατά και λαμπερά μαλλιά, θα πρέπει να ακολουθήσετε μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Τα φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και θρεπτικά συστατικά και μπορούν να βελτιώσουν σε σημαντικό βαθμό την ποιότητα των μαλλιών σας.

style="display:block; text-align:center;"
data-ad-layout="in-article"
data-ad-format="fluid"
data-ad-client="ca-pub-6674948291416884"
data-ad-slot="9023443470">


Δείτε Επίσης: Βιταμίνες Για Την Τριχόπτωση – Οι 10 Πιο Αποτελεσματικές

Εδώ είναι τα 11 καλύτερα φρούτα για την τριχόπτωση.

1. Μήλα


Μήλα

Ένα μήλο την ημέρα λένε, τον γιατρό τον κάνει πέρα. Τα μήλα είναι από τα καλύτερα φρούτα για την τριχόπτωση, αφού, εκτός του ότι έχουν μια γλυκιά γεύση, μειώνουν και την τριχόπτωση, αυξάνοντας παράλληλα και την τριχοφυΐα. Αυτά τα φρούτα έχουν διαλυτές φυτικές ίνες, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, τα οποία μπορούν να κάνουν θαύματα για τα μαλλιά σας, λόγω της βιοτίνης κυρίως, που περιέχεται στη φλούδα. Η βιοτίνη, ενισχύει τις ρίζες και την ανάπτυξη των μαλλιών με φυσικό τρόπο.

2. Πορτοκάλια


Τα πορτοκάλια είναι πλούσια σε βιταμίνη C, η οποία αποτελεί βασικό συστατικό για να έχετε υγιή και λαμπερά μαλλιά. Έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες, ενώ η βιταμίνη C, συμβάλλει και στην παραγωγή κολλαγόνου στο δέρμα, ενώ διατηρεί την βιταμίνη Ε και τη βιταμίνη Α. Εκτός από την βιταμίνη C, τα πορτοκάλια είναι πλούσια σε β-καροτένιο, περιέχουν φλαβονοειδή και μαγνήσιο, τα οποία ενισχύουν την ανάπτυξη των τριχών. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που είναι ένα από τα καλύτερα φρούτα για την τριχόπτωση.

3. Φράουλες


Οι φράουλες ήταν πάντα περιζήτητες από τους λάτρεις της υγείας και της ομορφιάς, καθώς έχουν θρεπτική αξία. Αυτά τα φρούτα για την τριχόπτωση, περιέχουν διοξείδιο του πυριτίου, το οποίο λειτουργεί ως βασικό συστατικό για τον έλεγχο της πτώσης των μαλλιών, ενώ ενισχύει και την ανάπτυξη της τρίχας. Επιπλέον, οι φράουλες περιέχουν βιταμίνη Β και C, που βοηθούν στην ενίσχυση των μαλλιών.

4. Μπανάνες


Μπανάνες

Οι μπανάνες είναι ένα βασικό κομμάτι της υγιεινής διατροφής. Εκτός του ότι δίνει άμεση ενέργεια στο σώμα, είναι και από τα πιο σημαντικά φρούτα για την τριχόπτωση. Οι μπανάνες έχουν αρκετό κάλιο και φυτικές ίνες όπως πηκτίνη. Αυτά τα θρεπτικά συστατικά, ενισχύουν εσωτερικά το στέλεχος της τρίχας, εμποδίζοντας έτσι την τριχόπτωση.

Οι μπανάνες περιέχουν μια άφθονη ποσότητα βιταμίνης Α και πολλά μέταλλα, τα οποία είναι απαραίτητα για την υγεία των μαλλιών σας. Στο τριχωτό της κεφαλής, παράγεται σμήγμα, με αποτέλεσμα να είναι απαραίτητη η βιταμίνη Α, για να παραμένουν τα μαλλιά σας υγιή και λαμπερά. Μπορείτε επίσης, να τις χρησιμοποιήσετε για να φτιάξετε μια σπιτική μάσκα μαλλιών με μπανάνα. Η παρακάτω μάσκα μαλλιών με μπανάνα, βελτιώνει την εμφάνιση των κατεστραμμένων μαλλιών και τους δίνει μια εντυπωσιακή λάμψη.

Λιώστε μια ώριμη μπανάνα και προσθέστε λίγο ελαιόλαδο. Ανακατέψτε καλά το μείγμα μέχρι να γίνει απαλό. Εφαρμόστε το στο τριχωτό της κεφαλής και στα μαλλιά σας. Αφήστε το για μισή ώρα μέχρι να απορροφηθεί καλά. Μετά από 30 λεπτά, λούστε τα μαλλιά σας με απαλό σαμπουάν, ρίχνοντας χλιαρό νερό.

5. Αβοκάντο


Το αβοκάντο είναι ένα από τα πέντε καλύτερα φρούτα για την τριχόπτωση. Είναι πλούσια σε βιταμίνη Β, C, E και β-καροτένιο, το οποίο είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των μαλλιών. Αυτές οι βιταμίνες που έχει το αβοκάντο εξασφαλίζουν το οξυγόνο, ενισχύοντας έτσι την κυκλοφορία του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής. Η υψηλή περιεκτικότητά του σε λιπαρά, το καθιστά κατάλληλο και για μαλακτικό.

Δείτε Επίσης: Μάσκα Μαλλιών Με Αβοκάντο – 5 Σπιτικές Συνταγές Ομορφιάς

6. Ανανάς


Ο ανανάς είναι ένα τροπικό φρούτο για την τριχόπτωση, ο οποίος είναι  πλούσιος σε βιταμίνη C, ενώ είναι γνωστός παγκοσμίως, για τα οφέλη που έχει για την υγεία. Ο ανανάς επίσης, περιέχει βήτα καροτίνη, η οποία στη συνέχεια μετατρέπεται σε βιταμίνη Α μέσα στο σώμα μας. Η βιταμίνη Α ενισχύει την υγεία του τριχωτού της κεφαλής.

style="display:block; text-align:center;"
data-ad-layout="in-article"
data-ad-format="fluid"
data-ad-client="ca-pub-6674948291416884"
data-ad-slot="9023443470">


7. Σταφύλια


Σταφύλια

Τα σταφύλια χρησιμοποιούνται από την αρχαιότητα, για την πρόληψη της τριχόπτωσης. Είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμινών, αντιοξειδωτικών και μετάλλων, που βοηθούν στην περιποίηση των μαλλιών. Επίσης, η υψηλή περιεκτικότητά του σε νερό, αποτοξινώνει το σώμα μας και αποτρέπει την πτώση των μαλλιών.

Αν δεν θέλετε να τρώτε συνέχεια σταφύλια, μπορείτε να δοκιμάσετε να φτιάξετε μια μάσκα μαλλιών για την τριχόπτωση, με αιθέριο έλαιο σταφύλι. Τα σταφύλια είναι πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά που κάνουν θαύματα στα μαλλιά σας.

8. Βερίκοκα


Μερικά από τα πολλά φρούτα για την τριχόπτωση, είναι τα βερίκοκα. Το γλυκό και ζουμερό βερίκοκο είναι ένα υπέροχο καλοκαιρινό φρούτο. Είναι σημαντικά για τη διατροφή σας, αφού έχουν πολλά αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες και λίγες θερμίδες. Επίσης, έχουν πολλά θρεπτικά συστατικά, τα οποία βοηθούν στην τόνωση της ανάπτυξης των μαλλιών, ενώ ταυτόχρονα αντιμετωπίζουν την τριχόπτωση και φροντίζουν την υγεία του τριχωτού της κεφαλής. Τα βερίκοκα, λειτουργούν επίσης και ως μαλακτικό για τα μαλλιά σας.

9. Ροδάκινα


Τα ροδάκινα είναι φυσικοί ενισχυτές για την ανάπτυξη των μαλλιών. Είναι από εκείνα τα φρούτα για την τριχόπτωση, τα οποία μπορείτε να βρείτε εύκολα στην αγορά. Περιέχουν βιοτίνη, μια βιταμίνη που είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη των τριχών. Εκτός από το να τα τρώτε, μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να φτιάξετε μια μάσκα μαλλιών για αντιμετώπιση της τριχόπτωσης. Αυτή η μάσκα μαλλιών, καθαρίζει το τριχωτό της κεφαλής σας, το οποίο με τη σειρά του μειώνει την τριχόπτωση!

10. Δαμάσκηνα


Δαμάσκηνα

Όταν ψάχνετε να βρείτε φρούτα για την τριχόπτωση, μην ξεχνάτε τα δαμάσκηνα. Τα δαμάσκηνα, περιέχουν βιοφλαβονοειδή, τα οποία διατηρούν υγιές το τριχωτό της κεφαλής και τα τριχοθυλάκια. Εάν τρώτε συχνά δαμάσκηνα, θα έχετε δυνατά, υγιή και πυκνά μαλλιά.

11. Μούρα Και Κεράσια


Τα μούρα και τα κεράσια, είναι από εκείνα τα φρούτα για την τριχόπτωση, τα οποία είναι πλούσια σε βιοφλαβονοειδή, τα οποία βοηθούν με φυσικό τρόπο στην μείωση της τριχόπτωσης. Αυτή η ομάδα φυτικών χρωστικών αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής σας, διατηρώντας παράλληλα πλούσια και λαμπερά τα μαλλιά σας.

Ποιος δεν θέλει να έχει όμορφα και πλούσια μαλλιά; Εάν ξεκινήσει η τριχόπτωση όμως, θα πρέπει να βρείτε τρόπους για την αντιμετώπισή της, όπως για παράδειγμα, να συμπεριλάβετε στην καθημερινή σας διατροφή τα παραπάνω φρούτα για την τριχόπτωση. Γι’αυτό, είναι πολύ σημαντικό το τι τρώτε και πως φροντίζετε τα μαλλιά σας σε καθημερινή βάση και για αρκετό καιρό. Το έχω αναφέρει αρκετές φορές και σε άλλα άρθρα για την τριχόπτωση, ότι το πιο σημαντικό πράγμα είναι η επιμονή και η υπομονή!



Σχόλια