Γκρέιπφρουτ - Διατροφική Αξία Και Οφέλη Για Την Υγεία

Το γκρέιπφρουτ είναι ένα φρούτο το οποίο είναι πολύ υγιεινό και συμβάλει στη συνολική βελτίωση της υγείας σας. Μπορείτε να το συμπεριλάβετε στην καθημερινή σας διατροφή, καθώς ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, σας βοηθά να χάσετε βάρος, ενώ έχει και πολλά οφέλη για την υγεία σας.

Το γκρέιπφρουτ, ανήκει στα εσπεριδοειδή και έχει μια ελαφρώς πικρή γλυκιά γεύση. Υπάρχουν, τα κόκκινα, τα ροζ και τα κίτρινα γκρέιπφρουτ. Τα κόκκινα και τα ροζ γκρέιπφρουτ, έχουν αντιοξειδωτική δράση, χάρη στο λυκοπένιο που περιέχουν, το οποίο προλαμβάνει τον καρκίνο του προστάτη. Μπορεί να καταναλωθεί ως σνακ από άτομα όλων των ηλικιών. Μπορείτε να φτιάξετε διάφορους συνδυασμούς χυμών με γκρέιπφρουτ, για πριν ή μετά από κάθε σας προπόνηση.

style="display:block; text-align:center;"
data-ad-layout="in-article"
data-ad-format="fluid"
data-ad-client="ca-pub-6674948291416884"
data-ad-slot="9023443470">


Εγώ προσωπικά φτιάχνω χυμό από γκρέιπφρουτ ή μερικές φορές το τρώω μαζί με γιαούρτι ή με κουάκερ. Ο χυμός γκρέιπφρουτ είναι υπέροχος, καθώς αναζωογονεί το σώμα και περιέχει ελάχιστες θερμίδες.

Διατροφική Αξία Του Γκρέιπφρουτ


Γκρέιπφρουτ

Η διατροφική του αξία είναι πολύ σημαντική και μισό γκρέιπφρουτ (που είναι περίπου 100 γραμμάρια) περιέχει:

  • Φυτικές Ίνες (μισό γκρέιπφρουτ περιέχει 2 γραμμάρια φυτικές ίνες)

  • Υδατάνθρακες (11 γραμμάρια)

  • Βιταμίνη Α

  • Βιταμίνη C

  • Κάλιο

  • Βιοτίνη

  • Βιταμίνη Β1 και Β5

  • Αντιοξειδωτικά όπως λυκοπένιο, ειδικά οι κόκκινες και οι ροζ ποικιλίες, αλλά και ναρινγενίνη

  • Φυτοθρεπτικά συστατικά

  • Μικρές ποσότητες μετάλλων όπως σίδηρο, μαγνήσιο, ασβέστιο και φώσφορο


Οφέλη Που Έχει Το Γκρέιπφρουτ


Διαβάστε παρακάτω ποια είναι τα πιο σημαντικά οφέλη που έχει το γκρέιπφρουτ για την υγεία.

1. Προλαμβάνει Τον Καρκίνο Του Πνεύμονα


Προλαμβάνει Τον Καρκίνο Του Πνεύμονα

Έρευνες έχουν δείξει ότι το γκρέιπ φρουτ μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη και την καταπολέμηση του καρκίνου του πνεύμονα. Πίνοντας 3 φλιτζάνια χυμό γκρέιπφρουτ την ημέρα, μπορεί να μειώσει τις βλαβερές συνέπειες που έχει ο καπνός στους πνεύμονες, κυρίως για τους καπνιστές.

Το γκρέιπφρουτ μπορεί να ενεργοποιήσει το ένζυμο κατά του καρκίνου του πνεύμονα. Επίσης και το ροζ γκρέιπφρουτ, έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμο για την πρόληψη του καρκίνου του πνεύμονα.

2. Αποτρέπει Την Πέτρα Στα Νεφρά


Η πέτρα στα νεφρά οφείλεται στα οξαλικά οξέα, τα οποία δημιουργούνται από το ασβέστιο, ενώ καθώς μεγαλώνει, διαταράσσει την συνολική κατάσταση της υγείας του οργανισμού. Όποιος έχει πέτρα στα νεφρά, μπορεί να υποφέρει από έντονους πόνους.

Ένα σημαντικό όφελος που έχει το γκρέιπφρουτ για την αποτροπή της πέτρας στα νεφρά, είναι η καθημερινή κατανάλωση 1 λίτρου (σε χυμό) κάθε μέρα.

3. Καίει Το Λίπος


Ερευνητές και επιστήμονες ανακάλυψαν τα εκπληκτικά οφέλη που έχει το γκρέιπφρουτ στο πρωινό γεύμα, για την απώλεια του βάρους και του κάψιμο του λίπους σας (μπορείτε επίσης να το καταναλώνετε και οποιαδήποτε ώρα της ημέρας).

Να πίνετε ένα ποτήρι χυμό γκρέιπφρουτ ή να τρώτε μισό γκρέιπφρουτ πριν από κάθε γεύμα σας, για να αποκομίσετε όλα αυτά τα εκπληκτικά οφέλη που έχει για την υγεία αλλά και για την δίαιτά σας.

Δείτε Επίσης: Γρήγορη Απώλεια Βάρους – 10 Συμβουλές Με Ασκήσεις Για Καλή Υγεία

4. Αυξάνει Τον Μεταβολισμό


Αυξάνει Τον Μεταβολισμό

Το γκρέιπφρουτ επιταχύνει επίσης και τον μεταβολισμό σας, ο οποίος συμβάλει σημαντικά στη μείωση του βάρους σας. Μαζί με σωστή διατροφή και άσκηση, η βελτίωση της διαδικασίας του μεταβολισμού μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε τα κιλά που θέλετε μέσα σε λίγες εβδομάδες.

Ένα πλεονέκτημα που έχει ο αυξημένος μεταβολισμός, είναι ότι το λίπος συνεχίζετε να καίγεται ακόμα και όταν ξεκουράζεστε. Το βάρος μπορεί να μειωθεί ακόμα πιο γρήγορα και θα μπορείτε να διατηρήσετε το βάρος σας σε φυσιολογικά επίπεδα. Επομένως, είναι ένας ακόμη σημαντικό λόγος για να συμπεριλάβετε το γκρέιπφρουτ στην υγιεινή σας διατροφή, αφού περιέχει πολλές σημαντικές βιταμίνες, όπως βιταμίνη Α, Β, C, Κ και Ε.

style="display:block; text-align:center;"
data-ad-layout="in-article"
data-ad-format="fluid"
data-ad-client="ca-pub-6674948291416884"
data-ad-slot="9023443470">


5. Καθαρίζει Το Συκώτι


Το γκρέιπφρουτ μπορεί να βοηθήσει στην απομάκρυνση των τοξινών από το σώμα, καθαρίζοντας και το συκώτι σας. Μπορείτε να το πίνετε ή να το τρώτε καθημερινά, για να αναζωογονήσετε τον οργανισμό σας. Η διαδικασία απομάκρυνσης των τοξινών από το συκώτι, βελτιώνει τη συνολική υγεία σας και συμβάλλει στη μείωση των συμπτωμάτων των χρόνιων ασθενειών, όπως η κατάθλιψη, η μυϊκή ακαμψία και οι χρόνιες κεφαλαλγίες.

Οι επικίνδυνες τοξίνες μπορούν να επηρεάσουν την υγεία σας, οπότε όσοι καταναλώνετε συχνά το γκρέιπφρουτ, θα δείτε σημαντική βελτίωση στην υγεία του ήπατος.

6. Αποτρέπει Τον Καρκίνο Του Προστάτη


Τα πολλά αντιοξειδωτικά που περιέχει, μπορούν να μειώσουν ή και να αποτρέψουν τους παράγοντες που οδηγούν σε καρκίνο του προστάτη.

Ο καρκίνος του προστάτη είναι από τα πιο σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι άνδρες και είναι, η δεύτερη μεγαλύτερη αιτία θανάτου μετά τον καρκίνο του πνεύμονα. Θα πρέπει να καταναλώνετε γκρέιπφρουτ σε τακτική βάση σε συνδυασμό με μια υγιεινή διατροφή, για την πρόληψη και την καταπολέμηση αυτής της νόσου.

7. Ενισχύει Το Ανοσοποιητικό Σύστημα


Η άφθονη περιεκτικότητα του γκρέιπφρουτ σε βιταμίνη C, μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη ή την αντιμετώπιση του κρυολογήματος, δυναμώνοντας το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Το γκρέιπφρουτ, μπορεί επίσης να καταπολεμήσει τις ελεύθερες ρίζες που μπορούν να βλάψουν τον οργανισμό. Ο καρκίνος, το εγκεφαλικό επεισόδιο και η καρδιακή ανεπάρκεια, έχουν σχέση με τις ελεύθερες ρίζες που δημιουργούνται στο σώμα.

8. Μειώνει Την Κακή Χοληστερόλη


Μειώνει Την Κακή Χοληστερόλη

Έρευνες έχουν δείξει ότι η κακή χοληστερόλη (LDL), μειώνεται κατά 15% χάρη στην τακτική κατανάλωση γκρέιπφρουτ. Το κίτρινο γκρέιπφρουτ θεωρείται πιο ωφέλιμο για την υγεία από ότι το κόκκινο.

Τα τριγλυκερίδια, είναι ένας άλλος τύπος κακής χοληστερόλης, μπορούν επίσης να μειωθούν κατά 17%. Τα αποτελέσματα αρχίζουν να φαίνονται μετά από ένα μήνα, όταν υπάρχει ήδη το πρόβλημα.

Δείτε Επίσης: Χαμηλή Χοληστερίνη Με Υγιεινή Διατροφή – 11 Σούπερ Τροφές

9. Βοηθά Στη Διατήρηση Της Στοματικής Υγείας


Η καθημερινή κατανάλωση γκρέιπφρουτ, μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη και τη μείωση των βλαβών που προκαλούνται στα ούλα.

Εάν δεν διαγνωσθούν ή αντιμετωπιστούν έγκαιρα οι ασθένειες των ούλων, μπορεί να οδηγήσουν σε καρκίνο του στόματος. Επίσης, τα βακτήρια που δημιουργούνται μέσα στη στοματική κοιλότητα, μπορούν να εμφανίσουν και προβλήματα στην καρδιά σας.

Αυτά είναι τα 9 πιο σημαντικά οφέλη που έχει το γκρέιπφρουτ για την υγεία αλλά και η διατροφική του αξία, γεγονός που το καθιστά απαραίτητο για την καθημερινή σας διατροφή. Μια καλή συμβουλή, είναι να το καταναλώνετε μαζί με το πρωινό σας, ως φρούτο ή ως χυμό.



Σχόλια