Υγιεινά Σνακ - Τα 10 Καλύτερα Με Τις Λιγότερες Θερμίδες

Υπάρχουν πολλά υγιεινά σνακ, τα οποία έχουν πολύ λίγες θερμίδες και μπορούν να σας δώσουν την ενέργεια και την ευεξία που θέλετε και φυσικά. Εάν τρώτε τροφές που έχουν πολλές θερμίδες όπως μπισκότα και πατατάκια, σίγουρα θα προσθέτετε αρκετές θερμίδες κατά τη διάρκεια του χρόνου. Αλλά, εάν τρώτε υγιεινά σνακ, τότε θα μπορέσετε να χάσετε αλλά και να διατηρήσετε το βάρος σας, ενώ θα μπορεί πιο εύκολα να αντεπεξέλθει το σώμα σας στις καθημερινές σας δραστηριότητες.

Σε μελέτη που έγινε το 2007, αναφέρθηκε ότι το πρωινό και το μεσημεριανό σνακ μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της ικανότητας συγκέντρωσης των παιδιών στο σχολείο. Μπορείτε να τρώτε ένα χαμηλό σε θερμίδες και υψηλής διατροφικής αξίας μεσημεριανό και απογευματινό σνακ την ίδια ώρα κάθε μέρα, ακόμα κι αν δεν πεινάτε πολύ. Αυτό θα σας αποτρέψει από το να τρώτε μεγάλες μερίδες φαγητού κατά τη διάρκεια του γεύματος ή του δείπνου σας.



Υπάρχουν πολλά υγιεινά σνακ που μπορείτε να επιλέξετε και που είναι κάτω από 100 θερμίδες και φυσικά, έχουν λιγότερα λιπαρά και ζάχαρη. Οι διαιτολόγοι συνιστούν τα υγιεινά σνακ να τα συμπεριλάβετε στην καθημερινή σας διατροφή, για να διατηρήσετε σε υψηλά επίπεδα το μεταβολισμό σας, ειδικά όταν είστε στη δουλειά. Τα σνακ σας πρέπει να είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, ώστε να μπορείτε να αποκομίσετε τα μέγιστα οφέλη από αυτά.

Εδώ είναι τα 10 πιο υγιεινά σνακ που έχουν τις λιγότερες θερμίδες.

1. Ποπ Κορν Φτιαγμένα Με Νερό


Ποπ Κορν Φτιαγμένα Με Νερό

Μπορείτε να απολαύστε τα ποπ κορν, αφού αποτελούν ένα από τα πιο υγιεινά σνακ, τα οποίο όμως θα πρέπει να τα φτιάξετε με λίγη ποσότητα νερού και όχι με λάδι ή βούτυρο. Θα σας χορτάσουν εύκολα χωρίς να πάρετε πολλές θερμίδες.

Ένα φλιτζάνι ποπ κορν έχει περίπου 30 θερμίδες. Είναι μια καλή πηγή φυτικών ινών χωρίς επιπλέον λιπαρά και άλλα πρόσθετα και είναι πολύ καλό εάν θέλετε να χάσετε βάρος.

Τα ποπ κορν έχουν μικρές ποσότητες βιταμινών και μετάλλων, όπως το μαγνήσιο, το κάλιο, η βιταμίνη Α, ο φώσφορος, ο ψευδάργυρος, το μαγγάνιο, ο σίδηρος και ο χαλκός.

Αυτό το υγιεινό σνακ μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε ή να διατηρήσετε το βάρος σας, να ρυθμίσετε την πέψη και να μειώσετε τη χοληστερόλη σας.

2. Κατσαρό Λάχανο


Αντικαταστήστε τα πατατάκια με θρεπτικά και πιο υγιεινά σνακ όπως το κατσαρό λάχανο. Τα 100 γραμμάρια κατσαρό λάχανο έχουν περίπου 50 θερμίδες. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες Κ, Α, C και Β6 καθώς και σε φυτικές ίνες, μαγγάνιο, χαλκό, ασβέστιο και κάλιο.

Βοηθά στη μείωση της χοληστερόλης και στον έλεγχο του διαβήτη, έχει αντικαρκινικά οφέλη και είναι καλό για τον εγκέφαλο, το ανοσοποιητικό σύστημα και την υγεία των οστών.

Μπορείτε να φτιάξετε μια σαλάτα με ελάχιστη ποσότητα ελαιολάδου, ενώ θα σας χορτάσει πολύ εύκολα και για λίγες ώρες δεν θα έχετε όρεξη να φάτε κάτι άλλο.

3. Σέλινο Με Χούμους


Ένα μεγάλο κοτσάνι σέλινου έχει μόλις 10 θερμίδες και είναι φυσικά χαμηλό σε υδατάνθρακες, λιπαρά και χοληστερόλη.

Για λιγότερες από 100 θερμίδες, μπορείτε να φάτε 3 ή 4 κοτσάνια σέλινου με χούμους (1 κουταλιά της σούπας χούμους έχει περίπου 25 θερμίδες, οπότε βάλτε μόνο 1 ή 2 κουταλιές της σούπας). Το σέλινο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και το χούμους περιέχει πρωτεΐνες. Αυτός ο συνδυασμός σας δίνει ένα από τα πιο γευστικά και υγιεινά σνακ.

Επειδή το σέλινο έχει κυρίως νερό (95%), βοηθά να διατηρείται το σώμα σας ενυδατωμένο, το οποίο βοηθά στην απώλεια βάρους και διατηρεί το δέρμα και τα μαλλιά σας υγιή.

Επιπλέον, το σέλινο περιέχει άλλα θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες Α, C, K και μερικές βιταμίνες Β όπως και ασβέστιο, μαγνήσιο, φώσφορο, φολικό οξύ και κάλιο.

Το σέλινο βοηθά επίσης στη βελτίωση της πέψης, στη μείωση της υπέρτασης, στη μείωση της κακής χοληστερόλης και στη βελτίωση της όρασης. Όταν τρώτε χούμους σε ελάχιστες ποσότητες, κάνει καλό στην υγεία σας και σας δημιουργεί για μεγάλο χρονικό διάστημαμια αίσθηση κορεσμού, λόγω του ότι έχει πολλές πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.



4. Καρότα


Καρότα

Άλλο ένα από τα πιο σημαντικά υγιεινά σνακ είναι τα καρότα. Περιέχουν λίγες θερμίδες και έχουν μια ζουμερή και γλυκιά γεύση.

Τα 100 γραμμάρια καρότο έχουν μόνο 41 θερμίδες. Οπότε, μπορείτε εύκολα να τρώτε μερικά καρότα την ημέρα για να σταματήσετε την πείνα σας και να μην καταναλώνετε μεγάλες μερίδες φαγητού.

Τα καρότα δεν έχουν μόνο λίγες θερμίδες αλλά έχουν και πολλά θρεπτικά συστατικά, όπως οι βιταμίνες Α, Β6 και C καθώς και φυτικές ίνες, φυλλικό οξύ, ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο και φώσφορο.

Τα καρότα θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε υγιή την όρασή σας, θα αποτρέψει τις λοιμώξεις του αναπνευστικού συστήματος, θα βοηθήσει στην διαδικασία της πέψης, θα ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα και θα μειώσει τα επίπεδα χοληστερόλης.

5. Ελιές


Ακόμα ένα από τα καλύτερα υγιεινά σνακ είναι και ελιές. Ίσως να γνωρίζετε τα πολλά οφέλη που έχει το ελαιόλαδο στην υγεία, αλλά και οι ελιές έχουν ακριβώς τα ίδια οφέλη. Είκοσι ελιές περίπου έχουν μόλις 68 θερμίδες.

Είναι μια καλή πηγή μονοακόρεστων λιπαρών και περιέχουν σημαντικές θρεπτικές ουσίες όπως ο χαλκός, ο σίδηρος, οι φυτικές ίνες και η βιταμίνη Ε. Οι ελιές βοηθούν στην αντιμετώπιση της αρθρίτιδας, της οστεοπόρωσης, της δυσκοιλιότητας, της φλεγμονής και του άσθματος.

Οι ελιές μειώνουν επίσης τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, μειώνουν την αρτηριακή πίεση, προστατεύουν από τον καρκίνο και καθυστερούν την εμφάνιση της γήρανσης.

6. Γιαούρτι Με Φράουλες


Το χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γιαούρτι είναι επίσης ένα από τα καλύτερα υγιεινά σνακ που μπορείτε να τρώτε καθημερινά. Ένα δοχείο (170 γραμμάρια) γιαούρτι χωρίς λιπαρά έχει 100 θερμίδες.

Μπορείτε να τρώτε 1 φλιτζάνι απλό γιαούρτι ή ½ φλιτζάνι γιαούρτι με φράουλες και βατόμουρα μαζί με λίγο μέλι.

Αυτό το σνακ έχει πρωτεΐνη και είναι γεμάτο από καλά βακτήρια που βοηθούν στην πέψη ρυθμίζοντας τη φυσική ισορροπία των βακτηρίων στο έντερο.

Επιπλέον, είναι πλούσια πηγή ασβεστίου και περιέχει άλλα θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες Β, φολικό οξύ, κάλιο, φώσφορο και ψευδάργυρο.

Η τακτική κατανάλωση γιαουρτιού ενισχύει το ανοσοποιητικό, βοηθά στην απώλεια βάρους, αποτρέπει την υψηλή αρτηριακή πίεση, μειώνει την κακή χοληστερόλη, μειώνει τον κίνδυνο οστεοπόρωσης και κάνει καλό στο δέρμα σας.

Επίσης, μπορείτε να φτιάξετε και smoothie φράουλα εάν θέλετε να χάσετε βάρος.

7. Μήλα


Μήλα

Τα μήλα είναι και αυτά φυσικά μέσα στα πιο νόστιμα και υγιεινά σνακ με λίγες θερμίδες, που μπορείτε να τρώτε ανάμεσα στα γεύματά σας για να μειώσετε περισσότερο την όρεξή σας. Ένα μήλο έχει περίπου 70 έως 80 θερμίδες. Μπορείτε να τρώτε ένα ολόκληρο μήλο πασπαλισμένο με κανέλα για να το κάνετε ακόμη πιο νόστιμο.

Είναι πλούσια σε διαλυτές φυτικές ίνες και μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης. Τα μήλα έχουν και άλλα θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες συμπλέγματος Β, βιταμίνη C, φυτοθρεπτικά συστατικά, σίδηρο, κάλιο, φώσφορο και ασβέστιο. Επιπλέον, θα μειώσει την επιθυμία σας για γλυκά χωρίς να αυξήσει σημαντικά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας.

Επίσης, τα μήλα μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση του διαβήτη, να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους, να δυναμώσουν τα οστά σας και να κάνουν πιο λευκά τα δόντια σας.



8. Αμύγδαλα


Μπορείτε να τρώτε 12 έως 14 αμύγδαλα εάν σας αρέσουν τα νόστιμα και υγιεινά σνακ με μόνο 90 έως 98 θερμίδες.

Τα αμύγδαλα είναι μια πλούσια πηγή πρωτεϊνών και φυτικών ινών, δύο θρεπτικά συστατικά που ικανοποιούν την όρεξή σας και σας δίνουν μια αίσθηση κορεσμού πριν φάτε το επόμενο γεύμα σας.

Περιέχουν επίσης βιοτίνη, υγιή λιπαρά, βιταμίνες Ε και Β2, μαγγάνιο, χαλκό, φώσφορο και μαγνήσιο.

Τα αμύγδαλα βοηθούν για την υγεία της καρδιάς, βελτιώνουν τον εγκέφαλο,αποτρέπουν τη δυσκοιλιότητα, δυναμώνουν τα οστά και ενισχύουν την υγεία της επιδερμίδας.

9. Τυρί Cottage με Κομμάτια Από Φρούτα


Το τυρί Cottage περιέχει πολλές και σημαντικές πρωτεΐνες που δίνουν ενέργεια στο σώμα σας. Είναι από τα υγιεινά σνακ που χωνεύεται αργά και σας κάνει να νιώθετε χορτάτοι. Τα 100 γραμμάρια έχουν 98 θερμίδες.

Αν και δεν είναι πολύ συνηθισμένο, μπορείτε να τρώτε ½ φλιτζάνι τυρί cottage με μερικά κομμάτια από φρούτα που έχουν αρκετή ποσότητα νερού όπως το πεπόνι ή το καρπούζι. Τα φρούτα με πολύ νερό, θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε το σώμα σας ενυδατωμένο χωρίς να προσθέσετε πολλές θερμίδες στα σνακ σας.

Μαζί με την πρωτεΐνη, το τυρί cottage περιέχει ασβέστιο, βιταμίνη Α, σίδηρο, μαγνήσιο, φώσφορο, κάλιο, σελήνιο και ψευδάργυρο.

Το τυρί cottage, εκτός του ότι είναι πολύ νόστιμο, κάνει καλό και στην υγεία. Βοηθά στην ενίσχυση των οστών, διατηρεί την καρδιά σας υγιή, διατηρεί τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, ελέγχει το άγχος και βελτιώνει την πέψη.

10. Σπόροι Από Πράσινα Φασολάκια


Σπόροι Από Πράσινα Φασολάκια

Οι σπόροι από πράσινα φασόλια είναι από τα πιο υγιεινά σνακ που μπορείτε να τρώτε. Μπορείτε να τρώτε ½ φλιτζάνι βρασμένους ή και ωμούς σπόρους, αφού περιέχουν μόνο 95 θερμίδες.

Είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνών και φυτικών και θα σας κάνουν να χορτάσετε εύκολα. Άλλα θρεπτικά συστατικά περιέχουν είναι ο σίδηρος, το φυλλικό οξύ, το ασβέστιο, οι βιταμίνες A, B-12, K και βιταμίνη C. Επιπλέον, δεν περιέχουν γλουτένη.

Αυτό το υγιεινό σνακ μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της χαμηλής πυκνότητας λιποπρωτεΐνης (LDL ή «κακής» χοληστερόλης) και να μειώσει τον κίνδυνο για παχυσαρκία, διαβήτη και τον κίνδυνο για καρδιακές παθήσεις.

Αυτά είναι 10 από τα καλύτερα και υγιεινά σνακ, τα οποία έχουν τις λιγότερες θερμίδες και που μπορείτε να τα τρώτε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.



Σχόλια